26 February 2014

Perfect Day

Mulla on ollu tässä viimeaikoina aika surkea olo. Kaikki asiat stressaa ja vielä näitten aivojen kanssa kaks kertaa pahemmin. Maanantainakin märisin äitille puhelimessa varmaan puol tuntia. Eilen tulikin sitten niin turhautunu olo itteeni, kun en oo saanut oikein mitään aikaiseksi. Joten päätin tehdä paidan.

Tänään sain sitten paidan valmiiksi ja jaksoin jopa raahautua tänään jumppaan ja kaupan kautta kotiin, joten nyt on kyllä paljon parempi mieli. :--) Ainakaan mun aivot ei mieti eri tapoja tappaa mua, niinkuin viimeyönä. Ainiin, silloinkin tuli itkettyä. Huh huh. Ehkä ne masennuslääkkeet oiskin ihan hyvä juttu. 
No mutta anygays - paita. Mietin, et voisin tehdä tästä tutoriaalinkin joskus, nimittäin tän tekemisessä ei oikeastaan mennyt kovin kauaa. Yhteensä ehkä about 5 tuntia?


Oon myös alotellu viimevikolla maalaamista. Mua ei vieläkää oikee innosta tuo piirtäminen, joten ajattelin kokeilla jotain uutta taiteenmuotoa. Oon aina ollu aika paska maalaamaan. Tai no, en oo vaan jaksanu vaivautua harjoittelemaan enempää. Mutta nyt sain ilmaiseksi akryylimaalit ja muutaman taulupohjan, joten vois ehkä vaivautuakin kokeilemaan. Oon tähän pienimpään tauluun kokeillut eri tekniikoita ja suttaillut vain jotain ilman sen tarkempia suunnitelmia. Tältä tuo nyt näyttää tällä hetkellä, mun paitaprojekti keskeytti maalaushommatkin. Lol mun köyhän miehen paletti, mutta toimii ihan hyvin.


Tein myös ennen jumppaan lähtöä lihapullia, ja söin pari sellasta ennen ku lähin. Tsatsikin tein jo ennen lounasta jääkaappiin muhimaan. 
Mulla on muuten ollu koko päivän ihan järkyttävä nälkä koko ajan. Vaikka oonkin syöny. Voiskohan johtua siitä, kun en syönyt aamupalaa vaan join vaan kahvin, koska kello oli paljon ja parin tunnin päästä oli jo lounasaika. Tai sitten mun elimistö toimi vaan normaalisti, koska en yleensä tunne nälkää niin helposti. 
Jumpan jälkeen tein sitten fetasalaatin, josta korvasin oliivit viinirypäleillä koska oliivit on hyi. Plus unohdin laittaa kurkkua. Tajusin sen vasta ehkä joskus viimeisellä suupalalla. :---D Lisäksi oli tietenkin aiemmin tekemiäni lihapullia ja tsatsikia ja tän pointti on nyt se et oon ylpee itestä ku jaksoin tehä ruokaa jossa kestää kauemmin kuin 5 minuuttia. 


Vois oikeestaan sanoo, että tää päivä oli varsin hyvin onnistunut. (Mun piti googlata tuo varsin tuosta koska oikeesti, onko tuo muka sana? :----D) Haha, ja arvatkaa mikä paita mulla on nyt päällä? :--) Tää kangas on muuten aivan järkyttävän ihanan pehmeää. Etenkin hihoissa. Hihii~ Mää kulutan tän paidan varmaan puhki viikon loppuun mennessä. XD

2 comments:

  1. Sun blogin ulkoasu on ihan sairaaan kiva ! (: Heitin sulle haasteen, käy ihmees muutenki selaileen jos yhtään kiinnostaa :3

    http://evenporo.blogspot.fi/2014/02/haastetta.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aaaa kiiitos paljon! ♡ Jess, käynpä katsomassa. :--)

      Delete