11 February 2014

Valentines Special: Day 2

One True Pairing - Top 10

Tässä kymmenen mun lemppari paria/paritusta. Harmi ku mulla ei tullu mieleen yhtään naisparia, koska shippaan kaikkia naisia kaikkien naisten kanssa, enkä ketään kauheen yksilöllisesti. Mutta miespareja senkin puolesta! Terveisin tyttö, joka aloitti homoparien fanituksen 11 vuotiaana. 

1. Jack x Jack

Jack Harkness ♥ Jack Harkness from Torchwood. Oikeesti, en kestä näitten kahen tarinaa. 



2. Destiel
Dean ♥ Castiel from Supernatural. Kaikkien jotka on katsonut kyseistä sarjaa, pitäisi tuntea tämä romanttinen jännite näiden kahden välillä. 


3. Lunarry
Luna ♥ Harry from Harry Potter. Näillä kahdella on niin paljon yhteistä ja he sopisivat niin hyvin yhteen! 


4. Lizzie x Gordo
Lizzie McGuire ♥ David Gordon from Lizzie McGuire. Kuka nyt ei muka fanittaisi näitä?


5. Pepperony
Pepper Potts ♥ Tony Stark from Iron Man. Tämä pari tuli vähän yllätyksenä mulle. Siis, en kuvitellu, että näistä kahesta tulis koskaan mun suosikkeja, koska obviously shippaan Tony Starkia itteni kanssa eiku-- Mutta ton pusukohtauksen jälkeen en enää kestäny ja rakastuin noihin kahteen. 


6. Ten x Rose
Rose Tyler ♥ The (Tenth) Doctor from Doctor Who. Ok, tästä ei ees puhuta. Oon jo itkeny silmäni ulos päästä näiden kahden takia. 



7. Johnlock

John Watson ♥ Sherlock Holmes from BBC Sherlock. Hei, jopa itse sarja kannattaa tätä paritusta. 


8. Sukka
Sokka ♥ Suki from Avatar: The Last Airbender. Nää nyt on vaan liian söpöjä. 


9. Lucci x Paulie
Rob Lucci ♥ Paulie from One Piece. Näillä oli selvästi jotain meneillään... Tää on itseasiassa ainut OTP josta oon vaivautunu jopa kirjoittamaan fanficciä. 


10. Spirk
Spock ♥ James T. Kirk from Star Trek. Tästäkään ei puhuta! 


No comments:

Post a Comment