2 February 2014

Drag/Cabaret Party!

Mun kauniilla ystävälläni Maijalla oli synttärit/tuparit aivan mahtavalla teemalla! Kaikkein parasta oli vielä se, että kaikki siellä olivat laittautuneita! Aivan ihania meikkejä ja asuja kaikilla. ♡ 
Juotiin hienoja juomia ja syötiin suklaata ja juteltiin mukavia. Loppuillasta porukka vähän väheni ja jatkettiin sitten 4 hengen porukalla keskustaan mun kämpille jatkoille - tosin ilman meidän synttärisankaria. :--D Siellä sitten syötiin ja juotiin vähän enemmän ja siitä vielä baariin jatkoille. 
Oli kerrankin niin kivaa, että oltiin siellä ihan valomerkkiin asti! Siitä vielä mentiin pizzerian kautta takaisin mun kämpille ja sitten puolet porukasta lähti kotiinpäin. 

Kaikinpuolin hauskin ilta pitkään aikaan! Joillain saattoi olla vähän krapula-aamu tiedossa, mutta mulla ei tällä kertaa. :--) Väsytti vain kovasti kun pääs vasta vähän ennen kuutta nukkumaan. 
Ja kerrankin olin tyytyväinen mun ulkonäköön! Harvoin kerkeen laittautua niin, että näytän omasta mielestäni täydelliseltä. Siis mun ei tarvinnu koko illan aikana laittaa hiuksia (mitä nyt harjasin pari kertaa) tai meikkejä paremmin. Ja vaikka mun asu olikin vähän tylsä, niin ainakin oli hyvä olo siinä! Ja kaiken kruunaa vielä mun silinterihattu, jonka sain 15 vuotiaana Lontoosta. :--)









Krista babe.
Taneli, uhhh~
Loppuun vielä juhlien upea järjestäjä! 
Oikeesti, ihanaa kerrankin käydä muiden teemabileissä, kun omiin bileisiin ei jää yleensä aikaa laittautumiseen kun pitää huolehtia kaikesta muusta. Tälläsiä lisää! 
Tykkäättekö tekin pukeutua bileisiin jonkun teeman mukaan, vai meettekö vaan "normaalin" näköisenä? :--D

No comments:

Post a Comment