22 February 2014

Trippin Ducks

Oon ollu tän viikon porukoilla, koska isä on taas Kiinassa ja äitillä oli lähes koko viikko aamuvuoroja, joten tulin hoitamaan sitten meidän koiraa tänne. Ja pitämään äitille seuraa. :--) Max (meidän koira) on kyllä ollut ihan mielissään. Ei suostu edes menemään nukkumaan ilman mua. Jos dataan täällä keittiössä vielä joskus ilta kymmenen aikaa niin se tulee tökkimään mua tassuillaan ja päästelemään ääniä. Itse tulkitsin sen näin: "mua väsyttää, mennään jo nukkumaan!" ... Juh. Ja se nukkuu siihen asti, kunnes itse herään. Vaikka se näyttääkin ihan pennulta vieläkin, niin siitä alkaa jo huomaamaan vanhuuden merkkejä.

Täällä on kyllä ollu ihan järkyttävän tylsää! Onneksi mulla on auto käytössä ja vanhemmat maksaa bensan, niin pääsen käymään muuallakin päivällä. Oon yleensä menny vähäksi aikaa kotiin dataamaan (koska mun kone oli siellä, kävin hakemassa eilen tänne ku en enää kestäny olla erossa tästä) ja sit sen jälkeen menny salille. Tai sitten mennyt illemmalla jumppaan ja sen jälkeen vasta kotiin pariks tunniks dataamaan. Oon myös harjoitellu maalaamista jonkun verran.

Ollaan nyt viikonloppu vaan herkuteltu äitin kanssa, enkä oo ees jaksanu käyä salilla (koska paikat ihan jumissa ja migreeni) niin oon varmaan tän viikonlopun jälkeen paisunu niin paljon, etten enää mahu ovesta ulos. Ainakin sellanen olo on nyt. Hyi että. XD Oonpahan juonu sentään vettä normaalia enemmän, koska kaikki tää roskaruoka alkaa ällöttää sen verran.

Tää on ollu mun "päivän asu" varmaan viikon ajan. :--D 

Poseeraustaidot osa 2938
En yleensä tykkää kuvata voileipiä, mutta tää nyt on poikkeus! Koska oon eläny tän takia nää viimepäivät. :--D Aina aamu- ja iltapalaksi PESTO LEIPÄÄ jossa lisäksi keittokinkkua, lehtisalaattia ja juustoa. Salaatti tosin loppu tänään. Hyvästi pestoleipä. :(

Näin voin yhdistää koiran hellimisen ja datauksen!
Varastin mun porukoiden toisen telkkarin ku ne ei ees käytä sitä juuri koskaan ja mä tarvitsin pikkusen isomman njähähäh. 
Koska kaikilla on aina jotai salikuvii niin otin tälläsen "menos salille feat. trippi ankat" kuvan. Anteeksi. 

No comments:

Post a Comment