10 February 2014

Valentines Special: Day 1

Okei, oon ehkä pikkuisen romantikko syvällä sisälläni, sillä ystävänpäivä on yksi suosikkijuhliani. En ole koskaan mennyt treffeille ystävänpäivänä tai mitään muutakaan, mutta tykkään itse hemmotella silloin kavereitani. 
Kaverit on oikeestaan yks suurimmista syistä miksi jaksan jatkaa elämääni. Ja oon yleensä se epätoivonen kaveri joka on aina yhteydessä kaikkiin ja pyytää kaikkia olemaan yhteydessä muhunkin, mutta kukaan ei ole. :--( Ja oon myös se, jolla on aina aikaa kavereillensa. Tosi harvoin joudun perumaan menojani, ja silloin kun joudun tekemään näin, tunnen syvää syyllisyyttä. Oikeesti, mulla voi olla paha olo siitä useamman päivän ja musta tuntuu, että oon huono kaveri. 

Päätin nyt näin no life ihmisenä kirjoittaa tämän ystävänpäiväviikon ajan joka päivä yhden postauksen. ♥

En oo yhtään suunnitellut postauksia etukäteen, joten jos haluat, niin tässä saa vielä toivoa mieluista aihetta. :)


No comments:

Post a Comment