8 February 2014

A Week at Rock Bottom

Viimeperjantain jälkeen en oo oikein saanut mun unirytmiä takaisin. En oo myöskään jaksanut ottaa lääkkeitä, enkä oikeastaan tehdä mitään muutakaan. En oo tehnyt ruokaa, en oo käyny salilla...
Tiistaina kävin päiväreissun Ikeassa, mutta sekin oli hauskuudesta huolimatta aika kamalaa. Huonolaatuista ruokaa koko päivä, huonot yöunet takana, paluumatka meni energiajuomia kitatessa, että pysyi hereillä. Sitten sai pelätä koko ajan et saan migreenikohtauksen koska pimeässä ajo kirkkaiden ajovalojen seassa ei oo hauskaa. :--(
Keskiviikkonakin kävin kaverin luona pelaamassa, mutta siinäpä se. Muuten oonkin ollu neljän seinän sisällä syöden leipää, pussikeittoja ja karkkia. Hyi. Tekis kyllä mieli kunnon ruokaaki, mutta ei oo oikee ollu kiinnostusta kokata.


Sitten mua on stressannu kaikki raha-asiat kun toimeentulotuen hakeminen on niin hankalaa (ainakin mun kohalla) ja töitäkään ei saa helposti (etenkään mun kohalla t. sosiaalisten tilanteiden pelko) ja laskuja vaan tipahtelee postiluukusta ja salimaksukin on maksamatta. Onneksi sentään porukat auttaa vähän vuokran maksussa, mutta voi perse. Onneks ensviikolla on psykiatrikäynti niin ainakin saan vähän purkaa kaikkea tätä paskaa mun sisällä.


Oon mää kuitenkin jotain tehny, etten tulis ihan hulluksi täällä. Ikea tavaroiden kasaaminen on aika kivaa hommaa. Yritin siivotakin, mutta oon ilmeisesti kirottu, koska joka kerta kun alan siivoamaan niin onnistun rikkomaan itteni. Nytkin onnistuin viiltämään käsivarteeni kivan haavan, jota kirveli kovasti muutaman tunnin ajan. :---)


Löysin käytetyn hehkulampun tossa yks päivä ja aattelin ruveta vähän maalaamaan sitä. Oisin halunnu tehä siitä vähän ennen joulua joulukoristeen, mutta olin jo sen onnistunut hukkaamaan. :--( Koska steampunk on kiva, niin päätin maalailla tuohon erilaisia hammasrattaita.


Mun aika on myös mennyt katellessa Supernaturalia ja syödessä Malteserseja. En tiiä onko tää hyvä vai huono juttu, et lähes kaikki karkit joista tykkään niin a) on joko liian kalliita b) niitä ei myydä suomessa. Eli eipä ainakaan tuu syötyä usein karkkia, mutta sitten ku syön, syön ihan liikaa. :--(


Mutta nyt kyllä saa riittää tää huono olo! Aloitin jo eilen ottamalla unilääkkettä naamaan, ja nukahdinkin jo ennen kolmea yöllä, eli pari tuntia normaalia aiemmin! :--) Tänään ois tavoitteena päästä nukkumaan jo 12 aikaan, mutta saa nähdä miten siinäkin käy, kun on treenit merkattu klo 19-20... Yleensä liikunta piristää mua, jos oon muuten ollu ihan väsynyt (jostain muusta kuin liiasta treenistä). Mut jeah! Saatiin iskän kanssa tuo yks hyllykin ripustettua seinälle niin voisin ehkä ruveta vähän siivoamaankin. Toivotaan että en kuole! :--D

2 comments:

  1. astetta päheempi toi ohjain;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no kyllä. ;) hauskempi juttu on se, että se on myös kaikkein edullisin ohjain jonka oon koskaan ostanu. :---)

      Delete