13 February 2014

Valentines Special: Day 4

My People
Mun kaverit on mulle kaikki kaikessa. Mulla on vuosien aikana jotenkin vaan kertyny näitä kavereita ja oon aina ollu sellanen helposti lähestyttävä ihminen ja oon aina saanu kavereita mitään tekemättä. Tässä nyt ei oo läheskään kaikki mun kaverit, kun en löytänyt kuvia kaikista. :--( Mun kaverit on syy siihen, miks jaksan aina herätä uuteen päivään.

Luuserit 





Oltiin yläasteella samalla luokalla ja meistä tuli tällänen "luuseri" porukka, mutta oikeestaan me oltiin tosi siistejä ja koulun julkkiksii. Luuseri nimitys tulee siitä, ku varmaan kaikki meistä on käyny ainaki kerran erityisopetuksessa ja ei oltu sellasii normi horoja mitä nyt yläasteella on suurin osa. Oltiin oma itsemme, pukeuduttiin niinku haluttiin, ei ryypätty eikä poltettu ja oltiin just sellasii ihanii nörttejä. Ja yhä 7 vuoden jälkeenkin pidetään yhtä ja ollaan hyviä kavereita! :--)

Kashew Company



Eli mua vuotta nuoremmat kaverit. Mun entinen paras kaveri oli kans mua vuotta nuorempi ja sen kautta tutustuin myös muihin uusiin ihaniin. Ja myöhemmin varmaankin tän vaihtarikokemuksen takia oon eniten tutustunu Katiskaan (koska sekin oli vaihtari samana vuonna kuin minä, tosin Japanissa) ja ollaan oltu aika läheisiä kavereita nää pari vuotta.

The Gang (and other lovelies)




ohmygod i'm such a white trash D:




Mun kiinajengi! Eli tää meiän 5 hengen vaihtariporukka, Kazakstanilaiset siskokset ja sitten tietenkin mun kiinalaiset bestikset. Nää teki mun vaihtarivuodesta kyllä parhaimman ikinä! Ihan hirvee ikävä kaikkia. :--(

Massateinit


Tästä ajasta ei ees puhuta. :----D Mutta ehdottomasti paras asia mun teinivuosissa. Vaikka vähän hävettääkin. XD lol bongaatteko mut?

Family


Mun veli on oikeesti ehkä tärkein mulle koko maailmassa. Me täydennetään toistemme lauseet, meidän huumori on samaa luokkaa, me tapellaan myös ihan kunnolla, ja ollaan toistemme tukena aina. En tiiä miten pystyisin elämään ilman sitä. Mun serkku on myös ollu ihan lapsesta asti kuin veli mulle ja mekin tapellaan usein, mutta on meillä silti aina hauskaakin kun nähään! :---)

No comments:

Post a Comment