2 March 2014

New Layout!

Koska nyt on ollu niin ihanan keväinen sää, on bloginkin aika muuttua keväisemmäksi! Ja jaksoin jopa tehdä headerin blogille! Väänsin tätä kyllä ihan silmät ristissä, kun yritin poistaa taustakuvaa mutta nollasinkin vahingossa koko koodauksen. Hups! Ei sillä, siitäkin tuli ihan siistin näköinen, mutta en osannut muokata sitä enään, kun koko koodi näytti ihan eriltä kuin ennen. :I Enkä ollut ilmeisesti varmuuskopioinut koodia, vaikka olinkin ihan varma siitä, että olin. Onneksi mulla oli sama koodi hieman muokattuna mun portfoliossa, niin sieltä sen ainakin sai. :--) 

Ja nyt on hieman uudenlaisempi ulkoasu! Mitäpäs tykkäätte? :)

Mun yläkertaan on varmaan muuttanut joku uus tyyppi, koska sieltä ei oo lähes koskaan kuulunu mitään ääniä ennen, mutta nyt sieltä kuuluu kolinaa ja ölinää aamusta iltaan. :I

Eilen käytiin myös DG:n kanssa Kitaconissa esiintymässä, mutta siitä lisää myöhemmin ehkä jos tullee jostain kuvamatskua. Ite en ottanut kameraa mukaan ku mulla oli laukku muutenkin täynnä kamaa. Ja kännykästä oli akku lopussa jo lähdöstä asti (tosin pysyi hengissä kevyellä käytöllä kotiutumiseen saakka), joten en viitsinyt sitäkään räplätä. Nappailin kuitenkin illalla pärstäkuvia kun mun hiukset oli pitkästä aikaa tosi hyvin. Illalla! Hiukset! Hyvin! Vau. Ei oo ehkä koskaan ees näin käynyt. Ja vielä hikisen tanssiesityksen jälkeen. 

Nauttikaa siis näistä hikisistä naamakuvista ja ihailkaa mun hiuksia. Mää voisin tässä kohta laittaa ruokaa ja lähtä salille, tai ihan vaan kävelylle kun on niin kiva sää.



2 comments: