27 January 2014

Bang Bang Bangs

Eilen kun värjäilin kaverin hiuksia, niin itelle sitten tuli kauhee hiuskriisi. Tykkään tosin tästä mun hiusväristä niin paljon, et tää varmaan pysyy päässä ainakin sen vuoden. Joten hiusmallille piti sitten tehdä jotain. Kaveri kannusti mua leikkaamaan otsiksen takas ja aattelin heti treenien jälkeen ruveta leikkelemään, mutta tulin vasta seitsemän jälkeen kotiin ja piti vielä tiskata ja laittaa ruokaa, jonka jälkeen kello oli jo puoli kymmenen ja nukutti.
Noh, tänään sitten kun en oikein jaksanut poistua kotoa, niin päätin napsaista nuo leukaan asti yltävät otsahaituvat lyhkäseks ja tykkään kyllä ihan hirveesti! :---) Olin myös ostanut uuden hoitavan hiussävytteen, koska edellinen oli liian punaiseen taittava, joten päätin vielä laittaa sen muhimaan päähän noin 30 minuutiksi ja ah - mun hiukset on kyllä ihan sen tuntuset ku ois tullu suoraan kampaajalta!
Tuokaan ei tosin ollut niin oranssi kuin olisin halunnut, mutta ainakin tuo taittoi enemmän keltaiseen, vaikka olikin sävyltään pikkuisen liian punainen mun makuun. :( Täytyy varmaan ostaa vielä keltainen sävyte, jota voi sitten sekoittaa siihen "oranssiin". Tällä hetkellä laitan toffeen väristä sävytettä siihen sekaan, mutta tuntuu että sekin on liian tumma. Arghh!

Mutta anygays, lopputulos oli kiva ja tää värikin sitten haalistuu ajallaan. :)


No comments:

Post a Comment