5 April 2014

I'm 100% Done

Apua, miten tää aika onkaan mennyt näin nopeeta enkä oo saanut yhtään mitään aikaseksi! Mulla on mieliala hyppinyt oikeesti maasta taivaisiin ja takaisin, eikä sellaista normaalia fiilistä oo oikeen saanut pidettyä kauhean pitkään... Eihän tässä mitään uutta tosin ole, joka kevät sama homma. Ja päälle vielä tämä masennus niin kyllähän tää eläminen käy aina keväisin yhä raskaammaksi. Huoh.
Oon kuitenkin nähnyt kavereita normaalia enemmän, enkä saa enää paniikkikohtauksiakaan kuin max. kerran kuussa. :--)



En tiedä kuulostaako tää postaus iloiselta keväthöpinältä, mutta sitä se ei ole. Nimittäin mua ärsyttää koko ajan ihan kaikki. Niin paljon vastoinkäymisiä ja niin paljon itkemistä pienistä asioista. Ja sen lisäksi mulla saattaa tulla silloin tällöin vahvoja ihastumisen tunteita ja haluan vaan kovasti halailla jonkun kanssa, mutta se tunne kerkeää mennä ohitse ennen kuin saan ketään siihen. Sitten olen vain normaali maailmaa vihaava itseni ja mua ällöttää taas kaikki halailu. Plääh. 
Kelakin osaa olla normaalia hitaampi juuri silloin, kun sitä rahaa tarvitsisi. Ja jostain syystä kela oli saanut päähänsä, että olen osakkaana työkokeilupaikassani, jonka takia ne alkaa vaatimaan tuohon selvitystä ja katkaisee päivärahan saannin tutkimusten ajaksi. MITÄ. Raha olisi ihan kiva kun mulle ollaan sitä lupailtu jo helmikuusta asti ja vieläkään ei mitään kuulu. Oikeesti, saatana. Oon niin kyllästynyt elämään riisillä ja kasviksilla. No ei vaan, kyllä mun porukat yleensä tuo mulle ruokaa kun ne tulee kylään, mutta periaatteessa mun ateriat koostuu kasviswokista tai sitten syön vain jonkun homeisen leipäpalan. Tai teen itse jotain keittoa jota saa sitten syödä hampaat irvessä koska minä en vaan osaa tehdä keittoa. 

Viinipullokin saattaa aueta jo keskellä päivää koska saatana.


Onneks sali on olemassa ja oonkin siellä sitten vedellyt niitä puntteja raivolla. Tänään pitäis lepopäivää pitää, mutta kun mua niin raivostuttaa koko ajan! 
Mun piti kirjottaa tähän perus kuulumisia, mutta tästä tulikin tosi sekava rage postaus anteeksi saatana!

ÄÄÄÄÄ

Lääkärillekin oon jo jonottanut kohta 2 kuukautta aikaa, eikä vieläkään mitään kuulu! Tää on vaan niin raskasta kun päivästä toiseen mieliala on yhtä vuoristorataa, tarviin lääkkeitä!!1



Ainakin mun työkokeilussa menee hyvin vaikka en saakkaan palkkaa siitä tällä hetkellä. Mutta kuulemma tää tuote, johon oon suunnitellut pakkausta ja taustakuvia, käy kuin kuumille kiville ja tulee jouluksi myyntiin muutamiin kauppoihin. :---) Ja ollut kuulemma ihan riitaa siitä kuka näitä saa sitten myydä. Ja jos hommat menee hyvin niin saatan saada jopa ihan oikeita töitä tuolta firmalta. Jee. 



Mut nyt oikeesti, yritän nostaa itseni tuolta suon pohjalta takaisin mantereelle ja tehdä vähän mielenkiintoisempia postauksia. Ainakin tulossa on paljon juhlien järjestämiseen liittyvää DIY juttua ja ehkä jotain reseptejä, koska vappu ja pääsiäinen. Ja enskuussa tulee sitten matkailuun liittyvää tarinaa. :) Ja se asuntopostaus... Tulee heti kun saan siivottua tän kaatopaikan !


No comments:

Post a Comment