23 March 2014

Merida Hair

Pitkästä aikaa on ollu tylsyydestä huolimatta kiva ja rauhallinen viikonloppu! :) Tai siis suurin osa mun viikonlopuista on kivoja, mutta harvoin saan sitä omaa aikaa. Oon katellut netflixin antimia ja hemmotellu itseäni. Ja siinä sivussa tehnyt myös vähän töitä, mutta tällä kertaa photoshopilla taustojen tekemistä, eli ihan kivaa hommaa. :---) Lisäksi oon laulellu karaokea ihan mielissään (anteeksi vaan naapurit jos mun oopperat kuuluu teille asti) ja noh, sotkenu kämppää. Tai no, en oo jaksanu siivota jälkiäni ja innostuin jopa yks ilta tuunaamaan yhtä paitaa ja oon myös peruukkejani parturoinut. Ihan kangaspölyssä ja tekokarvoissa koko kämppä. Noh, ensviikko pyhitetään sit siivoamiselle!

En oo pitkään aikaan kuunnellu ThePianoGuys:ia ja en tiiä kuinka kauan sitten tää biisi on ilmestyny, mutta aah en ollu vielä kuullu tätä ja sain taas pitkästä aikaa kunnon musiikkiorgasmit. Ja siis nää videotkin on niin visuaalisesti kauniita en kestä. 


Ehkä mun hyvä ja seesteinen olo johtuu myös mun uudesta ruokavaliosta! Päätin laittaa koko ruokavalion remppaan ja käyttää omia oppejani hyväksi suunnittelussa. Voisin nopeesti sanoo tästä, että syön kahen tunnin välein, joskus kevyemmin, joskus raskaammin, riippuu onko nälkä, vain pieniä annoksia (kuten alla olevassa kuvassa) ja sopivasti hiilareita, proteiinia ja kasviksia. Semmonen perus. Ei mitään kikkoja. Ja kroppa tykkää ihan hirveästi! 

Lauantai meni muiden päivien tavoin loikoillessa mun ihanassa sänkynurkkauksessa läppärin kanssa. Mutta mun porukat oli kaupungilla shoppailemassa ja toivat mullekin jotain pientä kivaa. :--) mm. mangopilttiä (oikeesti, mun rakkaus), uudet lakanat ja uusin One Piece. Ja menin vielä heidän mukaan käymään kotona, koska tarvitsin juttuja. Äiti sitten sovitteli itselleen ostamia vaatteita, mutta yksi mekko ei istunutkaan hänelle toivomallaan tavalla, joten sain sitten mekonkin vielä itselleni! Ja tää on niin ihana, elän tässä kaikki päivät!

Värjäsin illalla vielä hiukseni hoitavalla sävytteellä ja koska olin aiemmin katsonut Merida meikkivideon, niin halusin kovasti Meridahiukset. Päätin siis ruveta rullailemaan näitä mun ihania legginsin palasia hiuksiin ja jätin ne koko yöksi päähän. Hoidin myös jalkojani, kun niihen on tullut korkkareista kovettumia päkiöihin ja varpaisiin. Käytin jotain footner nimistä tuotetta, jota äitini on aiemmin kokeillut ja totenut tosi tehokkaaksi. Itse en pysty vielä sanomaan mielipidettäni, mutta muutaman viikon päästä pitäis kuulemma tulla tuloksia. :--)


Aamulla mun hiukset oli yhtä säkkärää ja ensimmäisessä kuvassa mun hiukset näytti tuolta ensimmäisen harjauskerran jälkeen. :--D Vähän vettä sekaan, vielä aika monta kertaa sai harjata ennenkuin hiukset alkoivat yltää edes olkapäille asti. Mutta nää on niin ihanat ku ei ainakaan kostea ilma tai sade näitä pysty lannistamaan! Ja muotoilemalla näitä näistä saa ihan nätitkin kiharat. :--) Ja erittäin helppo tehdä! 

Mutta jes, minä palaan taas tuonne netflixin pariin jonkun iltapalan kanssa! Goodnight loves!

No comments:

Post a Comment