14 April 2014

Happy Days

Olen taas jälleen pilannut unirytmini, mutta ainakin mun mieliala on pysynyt pitkästä aikaa korkealla! Ja tää aika varmasti johtuu siitä, että mulla on aivan ihania kavereita! ♡ Yleensä vietän aikaa kavereideni kanssa kerran tai pari viikossa, mutta nyt olen lähes päivittäin nähnyt jotakuta. Ja paras on tietenkin, kun asun täällä keskustassa ja mun asunto on niin viihtyisä, että ihmiset yleensä eksyvät tänne. :) 

Eilenkin sain jopa siivottua tämän läävän. Vietettiin iltaa Disaster Groupin kanssa piiiiiitkästä aikaa. Ja lauantaina käytiin Katiskan kanssa KappAhlin naistenillassa (lähinnä ilmaisen viinin takia) ja koska kaikista tuotteista sai alennusta, niin kyllähän sitä jotain pientä tarttui mukaankin. Eksyttiin siitä sitten harhateille intialaiseen ja vaikka jaettiinkin meidän ruoka, niin silti musta tuntui että mun maha räjähtää kohta. Pitkään aikaan en oo syönyt niin paljoa. :o Mutta oli tosi kivaa kun kerrankin oli varaa käydä jopa ulkona syömässä eikä tarvinnut nakertaa näkkäriä yksin kotona.

Lauantaina mulla oli vähän enemmän aikaa laittautumiseen, joten jaksoin jopa suoristaa hiukset ja laittaa otsiksen nätisti ja silmämeikin lisäksi laittaa jopa huulipunaa. Ja koska nämä on yksiä mun lempimeikkejä, päätin jopa tehdä tälläsen meikkikuvan, jossa linkit näihin naamassa käytettyihin tuotteisiin. Paitsi meikkivoide ja puuteri koska ne ei ole mitenkään erikoisia (perus anttila tarjouskamaa).

Tuo huulitussi on ostettu viimevuonna Sisiliasta tosi halvalla tehtaanmyymälästä ja on kyllä ehdottomasti mun suosikki kaikin tavoin! Se tuoksuu erittäin hyvältä, sitä on helppo levittää huulille, tuo sävy on aivan ihana, vähän tummemman punainen, mutta ei liian viininpunainen. Kestää koko päivän, mutta illan päätteeksi on helppo saada pois. Tuntuu aluksi tosi kuivalta, mutta loppupeleissä ei kuivata huulia ollenkaan. Tää on vaan niin rakkaus. ♡

Ja tuo choco paletti on ehdottomasti mun ykkösvalinta jos haluan nätin, mutta hillityn silmämeikin. Ja yleensä ainut meikkipaletti, jonka otan mukaani reissuun. Koska pieni ja söpö ulkomuoto. :3

Eyes: Skinfood - Choco Smoky Eye, Lips: KIKO - Lip Marker

2 comments: