8 April 2014

Reset

Kannattikin vetää kauheet itkuraivaripotkut tänne blogiin, koska ei kauaa sen jälkeen niin jaksoin jopa laittautua ihmisen näköiseksi. Ja sitten innostuin vielä enemmän ja soitin vanhemmilleni jos he haluaisivat lähtä kahville jonnekin "mä tarjoon sä maksat" tyylillä ja ne jopa suostuivat ja kohta istuttiinkin Robert's Cafen penkeillä kupposet naaman eessä. :--) Ja koska ketään ei kiinnosta, niin tilasin itelleni Mochaccinon ja kaksi macaron leivosta - suklaan ja sitruunan makuiset. Hih!




Päivä vaan parani, kun ei lähdettykkään suoraan kahvittelun jälkeen pois, vaan jäätiin vähäksi aikaa shoppailemaan. Ostin sitten itselleni söpön munakellon ja vähän (ok 1,5l) viiniä koska en oo saanu valkkaria pitkään aikaan ja punkkukin oli lopussa.
Kävin vielä illalla ostamassa itselleni mun lemppari pakastepizzaa ja vietin ihanaa lauantai-iltaa pizzan, viinin ja ihan älyttömän hyvän mashup musiikin kanssa!

Spizza, the final frontier. These are the voyages of the Spizzacutter Enterprise.

Juuri kun olin ihan mielissään koneella onnellisena mun eväiden kanssa, miettimässä et toivottavasti kukaan ei häiritse mua, niin arvatkaa vaa viestitteleekö mun kaverit sillon mulle. :---) Mulla tosin oli jo siinä vaiheessa sen verran hyvä meno, että kutsuin ne vaan kylään ja viinin lipittäminen jatkui.
Ilta eteni kivasti ja löysimme sitten itsemme yksiltä (tai kaksilta) baareista.
Mutta ei kai tuossa. Oli tosi mukava ilta. :) Illalla menin vielä ahistelemaan laskuhumalassa mun tumblr kavereita joille en oo koskaan uskaltanu puhua.

Nukuin muutaman tunnin ja heräsin perus krapulaan, join drPepperin, datasin ja menin päikkäreille puolen päivän aikaan, mutta heräsinkin vahingossa 8 tunnin päästä.........
Ainakin oli niin hyvä fiilis niin jaksoin jopa mennä vetään mun sunnuntain salitreenit! Ja hyvä fiilis on jatkunu tähän päivään asti! ≧◉◡◉≦ 

No comments:

Post a Comment