2 May 2014

London, Baby!

Huomenna kymmenen aikaan aamulla ois suuntana lentokenttä ja iltaa kohden pitäisi saapua Lontooseen. En olekaan pitkään aikaan käynyt Lontoossa, enkä koskaan kenenkään perheen ulkopuolisen kanssa (vaikka mun paras kaveri onkin mulle kuin perhettä ), niin olen kyllä aika innoissani. Tosin en yhtä innoissani kuin kaverini. :D

Vuonna 2006 asuin Lontoossa perheeni kanssa kesäloman ajan. Olin 13 kesäinen teini ja ei kyllä jaksanut kiinnostaa oikeen mikään. Halusin vaan chillailla ja kuunnella musiikkia. Vähän kyllä oikeestaan harmittaa, kun en jaksanut innostua oikein mistään muusta kuin shoppailusta... Ja koska olin silloin tosi huono englannissa (opin englantia hyvin vasta 16 vuotiaana), en pystynyt kommunikoimaan ulkomaailman kanssa. Oisin varmaan istunu kotona sen koko ajan, ellei mun vanhemmat ois repineet mua kaikkiin nähtävyyksiin.
Kaiken lisäksi se sattui olemaan joku Lontoon historian kuumin kesä, joten välillä ei edes jaksanut olla ulkona siellä kamalassa helteessä. Mutta olihan siellä niitä hyviäkin hetkiä! :--)

Myöhemmin oon käynyt kahdesti vuoden sisällä serkkujeni luona kylässä. Kerran koko perheen voimin ja kerran veljeni kanssa kahdestaan. Ei oikeastaan silloinkaan tehty mitään normaalia turistihommelia, paitsi tietenkin mun vanhemmat. Itse kävin vaan kaupungilla hengaamassa mun serkun kanssa. Ja shoppailtiin tietenkin. Ja katottiin telkkaria serkkujen talolla ja tilattiin intialaista kotiin. Ja maratoonattiin Avatar the Last Airbenderiä. :--D Eli vaikka olin Lontoossa niin en Lontoillu siellä tarpeeksi.

Sitten vuonna 2012 joulukuussa käytiin veljeni kanssa Lontoossa keikalla. Siitä enemmän täällä.

Tällä kertaa tehdään ehkä enemmän turisti juttuja, koska kaverini ei ole reissannut kuin kerran ulkomaille ja sekin oli joskus ihan pikkuisena. En malta odottaa että saan raahata häntä ympäri Lontoon tylsiä nähtävyyksiä! 

Mun pitäisi nyt pakata ja nukkua ja aamulla haluaisin käydä vielä salilla kun sitten en pääse taas viikkoon salille. Ja pitäisi tehdä vielä vähän töitäkin valmiiksi. Mikä siinä on kun kaikki pitää aina jättää viimetinkaan? :----D Ehkä en muuten saa tarpeeksi jännitystä elämääni? Nohh. Onneksi ei tarvitse siivota kun sain ylipuhuttua kaverini asumaan täällä sen ajan ja sanoin, että jos hän siivoaa kämpän siistiksi tuon hänelle hienoja tuliaisia. ;--)

Ja rahaakin tulee jopa juuri sopivasti huomenna! Jeee! Saanut taas ikuisuuden tapella KELAn kanssa siitä, että olenko yrittäjä vai en. En ole!

Mietin muuten tässä vieläkin kuumeisesti, jaksanko ottaa järkkärin mukaan vai en. Koska sitten joutuisin ottamaan kaksi laukkua mukaan lentokoneeseen... Mutta ainakin saisin parempia kuvia enkä mitään peruna laatuisia! Mutta jaksanko sitten raahata sitä ihan joka paikkaan? Se nyt on vähän isompi kuin joku normi pokkari.

Noh, takaisin pakkailemaan! Mun täytyy aina pakata varmaan sataan kertaan kun pakkaan aina liikaa tavaraa. :---D (Anteeksi tälläinen kuvaton roskapostaus. Mutta reissun jälkeen satelee niin paljon kuvia, että hukutte niihin!)

2 comments:

  1. Replies
    1. Aye, mate! Näinkin tän kommentin juuri viimehetkillä sähköpostista, mutta en kerennyt vastaamaan. ;--)

      Delete