20 March 2014

They're taking the Hobbits to Isengard!



Veljeni oli täällä viikonloppuna ja päätettiin pitää pitkästä aikaa LOTR maratooni (ok, viimeks viimevuonna oli edellinen). Aika jännä kun pystyy katsomaan jonkun leffan satoja kertoja uudestaan ja uudestaan ja silti jokaisella kerralla huomaa jotain uutta. :--D Tällä kertaa sovittiin, että lauletaan tämä ylläoleva biisi joka kerta kun leffassa sanotaan "isengard"
Huomattiin myös että Pippinillä on skottiaksentti ja Aragorn kuulostaa tosi hintiltä. Ja että Gandalfin kuuluisa väärinkuultu lausahdus "run you fools" meneekin että "fly you fools". En ole edes ennen kiinnittänyt huomiota tuohon, koska yleensä oon vaan lukenut se suomennoksen. Voi olla, että ollaan aina katottu tosi pienellä volyymillä tätä koska porukat ei jostain syystä tykännyt jos leffoja katottiin keskellä yötä isolla äänellä... :o 
Ja tietenkin Frodon mollaaminen ja legendaaristen lauseiden sanominen samaan aikaan kuului asiaan. Lisäksi syötiin mahamme ihan pinkeäksi koska meistä tulee vaan kauheita läskejä aina kun nähään.




Nikke lensi maanantaina sitten kotiinsa ja minä oon nyt käyttänyt kaiken aikani töiden parissa. Ainiin, kävimme muuten perjantaina Haaparannassa mm. IKEAssa ja nuuskatukussa. Ja nyt mulla on sänky ja muuta kivaa sisustusjuttua ja paljon limukkaa! Oon yrittänyt tehdä asuntopostausta tässä viikon ajan, mutta se ainut päivä kun oli tosi valoisaa ja aurinkoista ja otin kuvia asunnosta, niin ne kuvat vaan hävisi mun muistikortilta. :---( Yritin ottaa uudestaan kuvia, mutta niistä vaan tuli hirveän tärähtäneitä ja rumia. 

Käytiin myös perjantaina Tanelin kakskymppisillä. Piti pukeutua Taneliksi. :--D

Mutta vielä vähän materialismipaskaa tähän loppuun! Ostin tänään elämäni ensimmäiset ballerinat! :--) Oon jo pitkään halunnut ballerinat koska ne on vaan niin ihanan tyttömäisiä ja söpöjä. Mutta kokoja ei löydy oikein millään ja kun löytyy oikea koko, se kenkä on muulla tavalla aivan liian leveä tai sitten se puristaa varpaista liikaa. Pöhh. Mutta tänään löysin Anttilan lastenosastolta ihanat mintunvihreät ballerinat, joissa se kangas jopa vähän jousti varpaista ja kenkä oli tarpeeksi kapea mun tuhkimo jalalle. ♡ Huhuh, oon kuunnellu koko tän postauksen ajan tuota Isengard 10h biisiä... 25minuuttia näköjään. Ei enään! 




Lisäksi mun ROMWEn paketti tuli ja nyt mulla on myös uusi (ja myöskin ainut) neule! ♡ Oon myös tällä viikolla innostunut piirteleen, tosin vain kuulakärkikynällä ruutupaperille jotain suttua, mutta täähän saattaa jopa johtaa ihan kunnon tekeleiden pariin! 

Krista piirsi Jonskulle kaveriksi tuon tyttösen tuohon taakse. :--)

Mutta asuntopostausta siis tulossa seuraavaksi! Ja toivoa saa aina postauksia. ;--) 

No comments:

Post a Comment