9 March 2014

You think you know me?

Heipparallaaaa! Oon ollu aikalailla koko viikon tekemättä mitään erikoisempaa. Jumpassakin kävin vain kerran. Piti mennä lauantainakin aamujumppaan, mutta siinä kolmen aikaan yöllä pyöriessäni sängyssä, kun niin-ihana-vitun-unettomuus taas häiritsi, päätin peruuttaa jumppavaraukseni, kun eihän sitä väsyneenä jaksa tehdä mitään. :( Ja ihan hyvä että niin tein, koska kuuden aikaan aamulla kaverini tuli jostain jatkoilta paineleen mun summeria ja halus päästä tänne nukkumaan. Ei siinä mitään, mutta olin vasta saanut nukuttua vajaat kolme tuntia ja mulla on sitten vaikea taas saada nukahdettua. Siinä seitsemän jälkeen sain taas rentouduttua sen verran, että nukuin sitten sinne keskipäivään saakka. 
Lauantaina porukat soittivat mulle ja veivät mut kauppaan ja syömään naistenpäivän kunniaksi. Ja laittoivat minut sitten kuskiksi. :--( Pöhh. Noh, käytin sitten tilaisuuttani hyväksi ja kävin pyörähtämässä kaverini luona yksillä ja olinkin jo kymmenen aikaan niin väsynyt, että oli pakko rullata kotiin nukkumaan. Ja tänään oon vaan laiskotellu, ottanu päikkärit ja syöny. 


Mutta! Mulla alkaakin ehkä ensviikolla työkokeilu, joten kaikki tää laiskottelu on nyt tullu varmasti tarpeeseen! :---) Wheee! Ettei tästä postauksesta tule aivan turha, ajattelin tähän vielä heittää haasteen jonka sain vähän aikaa sitten.



1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Sinun tulee haastaa 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun tulee kertoa, kenet olet haastanut.
6. Kerro kuka sinut haastoi. Ei takaisin haastamista.


1. Olen 145cm pitkä. Tai no lyhyt.
2. Olen "mies onnellisesti naisen kropassa".
3. Minulla on valtava ghettoperse. Etenkin verrattuna mun muuhun kroppaan. 
4. Minulla ei ole korvannipukoita. (Kaikilla muilla perheenjäsenilläni on.)
5. Mun kengänkoko on 34.
6. Lumikki on mun lempi disneyprinsessa.
7. Oon yleensä kaikkea vastaan. Mutta oon silti yllättävän positiivinen ihminen.
8. Jos saan koskaan lapsen, sen nimeksi tulee Charlie.
9. One Piece on paras ja Eiichiro Oda on jumala. 
10. Vadelmat on pahoja.
11. Rakastan tulista ruokaa. 

1. Kuvaile itseäsi viidellä sanalla, mutta älä perustele !
Mukava, ilkeä, hauska, positiivinen ja SAAAAAATANANPALVOJA.
2.Viimeisin asia, mihin olet ollut tyytyväinen ?
Mun hiukset.
3. Turhin asia, mitä oot ikinä ostanut ?
Vedenkestävä ripsari.

4. Lempikappaleesi ?
BIGBANG - Haru Haru
5. Mikä olisi unelmapaikka asua ja kenen kanssa haluaisit siellä asua ?
Lontoo, hyvän kaverin kanssa. :)
6. Mitä odotat kesältä 2014, onko jotain suunnitelmia ?
Töitä = Rahaa, toivottavasti.
7. Mitä kappaletta vihaat yli kaiken ?
Paula Koivuniemi - Kun Kuuntelen Tomppaa
8. Mitä elokuvaa suosittelisit kaikille ?
Son of Rambow. 
9. Seuraatko blogeja/vlogeja ?
En varmaan muuta teekkään.
10. Tämän päivän kohokohta ?
Pääsin levelille 22 Dragon Cityssä. 
11. Mitä kuuluu ?
Aika peruspaskaa.


En jaksa kysyä kysymyksiä enkä haastaa ketään, anteeksi. :(

No comments:

Post a Comment