6 March 2014

400 selfies



Koska uutta kuvamateriaalia ei oo vielä tullut, ajattelin tässä yksi ilta ajan kuluksi tehdä tälläisen kollaasin mun kaikista selfieistä joita oon ottanut läppärin kameralla. Sensuroimatta. Okei, ehkä pari tylsää jätin lisäämästä koska joitakin kuvia oli niin monta samanlaista. Mutta kaikki rumat ja epäonnistuneet kuvat joita en oo vielä kerennyt poistaa saatat bongata tästä gifistä! ; --)

Nopeita kuulumisia vielä. Mun kämppä on kaaos, mutta en jaksa siivota ja oikeastaan tällä hetkellä en edes jaksa liikkuakaan kun on paikat kipeenä eilisen rääkin jälkeen. Tosin poljin tänään urheana mummun luokse aamulla vitun vastatuuleen koko matkan eturengas tussuna. Onneksi paluumatka meni vähän lennokkaammin kun oli myötätuuli! Mutta oon kyllä ansainnut tän lepopäivän! Vielä kun ois valkkaria, happy joeta tai ginger joeta. Noh, mulla on teetä. :)

2 comments: