26 January 2014

Pictures of Everything

Räpsin ihan kaikesta kuvia kännykällä, etenkin omasta naamasta ja ruuasta. Tässä pieni kooste about marras-joulukuun ajalta.

Selfies of 2013


More selfies!

1. Sain myös joululahjaksi ihanat kengät, jotka oon vissiin unohtanu esitellä. :--) 2. (oikealla) mun kämynen joulukuusi, mutta kyllähän tota katto. 3. ihan muumitalvi!

1. veljeni näyttää, miten housuja tulee sovittaa. 2. meet Honey-Destiny, my new bff! 3. oon jopa saanu jotain värejä tohon paperiin. 4. Niklas 19v and ready to partay!

1. Nälkäsenä saa ihmeitä aikaan. Leivoin siis piirakan ilman kummempia aineksia ja siitä tuli oikeastaan ihan hyvää. 2. Avokado leipä on vaan niin namia. >u< 3. Aina kun on aineksia mun (työttömän yksinasuvan nuoren naisen) illalliset näyttää tältä. 4. Ainut syy milloin suostun syömään valkoista paahtoleipää!
1. Sain joululahjaksi USS Enterprise pizzaleikkurin! 2. Kun minä teen salaattia... 3. Mun aamupalat arkena näyttää yleensä tältä. Puuroa (joskus jotain seassa) ja vihreää teetä. :)
1. Tää on jo aika vanha kuva, mutta pidennyksiä värjäämässä. :--) 2. Opiskelin koreaa Marras-Tammikussa kotona huvikseen kun oli tylsää. 3. Vaikka meillä onkin rahatilanne aika tiukilla niin sain nimpparilahjaksi kaks kautta supernaturalia! <3 4. Ja nyt sai 80€ täydellisen pikkusen ruokapöydän, jonka saa myös tarvittaessa isommaksi. Oon ettiny tällästä niin pitkään!

No comments:

Post a Comment